Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Bulan POSE Dah Kembali

kerinduan para2 sahabat terhadap bulan ramadhan amat dirindui sekali.... kita semua patut mencontohi para2 sahabat...
aku juga berharap yg semua nyer akn kembali normal kerana aku tahu hubungan aku dan dia semakin renggang...aku xnk apa2 yang berlaku terhadap hubungan aku dan dia... aku akn selalu berdoa kpd TUHAN agar hubungan aku dan dai akn kembali normal sperti sedia kala... aku akn selalu berdoa... aku janji aku xkn merpersia-sia kn dia...insyaALLAH... pada bulan yang mulia ini aku harap semua nyer akan kembali dgn normal dn aku harap semua nyer akn ok..doakn kejayaan aku semua... kerana doa adlh senjata pling berbisa untuk umat ISLAM... doakn keselamatan negara kita dan jdikn kita semua sbagai benteng untuk berjihad terhadap ISLAM... aku pun nk mkn sekarang ni...chaw lu
SALAM N LUV U N SWIT DREAM MY PRINCESS

RIE_HAN

No comments: