Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

HARI PERTAMAKU BERPUASA DI PMM

ary ini befday aku....semua kawan2 aku menyambut befday aku...epy r jgk coz semua baju dan sluar aku dh abis bsh semkn baik.... dsbbkn dorang semua...
malu aku dibuat nyer
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh
tapi epy jgk coz befday disambut pd first RAMADHAN......gne2 aku ske dgn ary ini coz ary yg plg epy glew.....hak23,,,,,,sape yg x ske kn

nmpkynyer hbgn aku dn dia...aku amt bersykur gilew2,aku hrp hbgn aku dan dia smkn baik dan ok n insyaALLAH aku dan dia akn selalu berdoa pd TUHAN spya hbgn aku dan dia smkn baik dan bik dan smkn baik..........
kpd NUR FARHANA IZZATI BINTI ZAKARIA,,,,mai lh kita sambut RAMADHAN bersama-sama dan tempuhi ske dan duka bersama-sama.......time kasih NUR FARHANA IZZATI BINTI ZAKARIA.....


RIE_HAN

No comments: