Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Geram nyer aku!!!!!!!!!!!!!

Ary ni aku betol2 geram..........aku ase mcm nk blik umah kmpul semua org n pi cari dia
ase...............haaaaahhhhhhhhhhhhhhhh

aku mmg rezak r ary ni...cm r aku nk ambik thu ngat hal yew......
aku ingt nk komen ana jew tpi yew plki msk cmpur,,,aku pun x knl yew......
aku mula2 mls r nk komen yew mula2 tpi bila yew cm x puas aty dgn aku,,,sape r yg
x pns...aku pun jdi r pns n geram.....ckp dgn kaki konon.....

yew plk komen aku cm aku ni xde npe.....nk gaya dpn perempuan ley r
bila tgk profil aku baru ase grntar kot yew,,,,,
thu pun mnx maaf dgn aku........lain kli nk ckp 2 pk r dlu bro....bia r tua pun,,,respect r ket dkt
org yg dh lme msuk persatuan ni.......kosong jew tpi beragas tol cm yew ramai awok2 n cm masuk persatuan ane n cm yew msuk klub moto ane....kosong jew tpi ags gilew
aku dri nk respect abg jdi dh x nk respect dh.....

duk kmaman lop 2....aku ingt kn jauh ngat dgn kg aku tpi upe nyer dkt jew,,,,,mmg giler r yew.....
nsb baik yew pndai mnx maaf dgn aku.........aku ingt kn x pndai nk mnx maaf

klu x pndai aku nk ajr cm nr mnx maaf kt yew...........
hdp ni jgn tgk pd mke k.........ckp lop jgn main lps jew..........kne org 2 ank taiko bsr cm ne???????????x kew mati nnti kne pkl................




No comments: