Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Gaduh Lagi.......

(Rie_Han)


hai,,lama tol aku x updates blogeer aku ni...ase rindu dekat blogger r...2 psl aku bkk blogger ary ni.........hahahhaahahahahahahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaa
sebenarnya aku rindu sngt dekat korg r ni smpai aku snggup byr broadband aku ni.....aku kn,,mmg suka mmbazir pun...padahal bkn buat belajar pun tpi buat bkk fb dan blogger...ad kew ptt.....
alah,,,,mmg semua nya cm ni nyer..semua akn ckp mcm yg aku ckp nya....dorg akn ckp cm ni nyer.......

tpi ary ni aku bkn nk bncng psl ap2 k tpi ary ni aku nk hibur kn at aku jew yg lara...aku nk happy,,aku nk main2 game.......rezak nguh r,,,,aku selalu jew klh(bila nk menang ni)
erm,,,semalm aku dan ana berah jew pada mula2 nya,,,,,,siap main gurau2 agy.........siap ad ap2 agy tpi x thu lh knpe
mybe ary semalm x seberapa baik kot utk kita....selalu jew gaduh.......aku ase mls nk gaduh tpi x thu kenapa............mrh sngt2 smpai aku ase nk ketuk2 jew ana owww.......rezak nya aku.........
hai,,,kenapa lh ana citew mnda gitu...x yah citew x pew........citew slh,,,x citew slh.......ap yg nk jadi au...serabut tol kepala aku..........aku pun dh x reti nk buat gane agy.........yg silap adlh col semalm.....kalu x col mgkn aku masih msj agy dgn ana....buat ap aku bls kn kalu aku xde mood nk bls msj 2.......aku geram....aku mrh.....


aku thu lh aku ni bkn skol agama.......ilmu agama pun x ckp nk lwn dgn skol agama..........bodoh kn aku ni..........kn bez kalu aku masuk skol agama....ley r aku buat bijok dgn pnglan bekas skol agama......hahahahhahahhahaaaaaaa

aku nk skol agama r...aku nk jgk...sapew ad borang nk masuk skol agama.......aku nk masuk ni...aku nk buat bijok gilew2 smpai aku dpt pergi mesir...balik2 msty terus jadi imam nya.......koya tol aku ni op.............aku ni jht ngat kot,,,sbb 2 x dpt nk masuk skol agama owww.......
aku ni ilmu agama masih x ckp agy kot.........
bila lh ilmu agama aku ni ckp....

sory 2 say ea...aku x suka org yg buat bijok kalu ad ilmu ckit......nk btol kn org,,,kita kena btol kn diri kita lu............jadi gok cm aku ni,,,ad ilmu tpi x menunjuk mana......kita tunjuk kn ilmu kita bila terpksa tnjuk kn lh....jgn lh buat pndai jew.....kalu buat pndai jew,,,,,org bodoh cm aku ni nk kerja ap nnti.........

hahahaaaaa,,,,mls lh aku ckp byk.....sekali aku x suka sesuatu bnda mmg aku x kn suka....maaf.........aku x suka org yg buat thu dlm semua hal......nsb baik aku ni ad ckit ilmu.........ley r aku bls mula nape yg ana kabo semalm,,,,,,kalu xde ilmu,,mmg aku ase aku kena teruk kot...malu gilew......................

MAAF KALU AD YG TERASA K.........




















No comments: