Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE :)

ap lh op......ary ni aku mmg ase nk happy r....hahahahahahaha
knpe plk ni.....aku dh mentel erk......ana cm ne plk????????
bereh x?????
hapy x?????
kew nngis??????

minah ni penakut r....(nakut dgn hantu)
hahahahahahahaha
ap lh takut,,,,,knpe kita nk takut.....

kita kne takut sape sepatutnyer....ykin lh bahawa DIA akn tlg
hamba2 yg berada dlm kesusahan...
i like ittttttt

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
aku nk buuuuuuuuuuuuuuuuu
hahahahahahahahahaha

kearin aku dpt anugerah sukan r...aku dpt pemain terbaik...hahahahahahahahaha
slh seorang jew.......bkn terbaik ngat pun....ckit jew terbaik...
x byk mana pun

tpi aku happy r......
dh lh dpt duit RM200.00...........hahahahahahahahahaha
bez gilew....
bkn sng org nk hargai kita cm 2...
kew cm ne kwn2 ku yg lain.....
team aku pun dpt jgk duit sbyk seribu.....
RM1000.00....

bahagi2 n kita org dpt lm 50 yaa sorg tpi kami nk buat jamuan n buat
beli baju r...
aku dpt jgk tawaran main ragby utk negeri TERENGGANU....

aku dan 3 org yg terpilih skrg ni berlatih utk perlawanan 2.....
doa kn aku semua,,,,,,.......

i love u all
i like you........sowy lama x coret coz broadband x dpt nk bkk,,,
mybe berat ngat kot.........
hahahahahahahahahahahaha
smpai cini jew lh
esk plk k....INSYALLAH.........

No comments: