Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Apalah........Kenapa masih tanya aku macam ni!!

<(RiE_HaN)>

Assalaimuailaikum
jawab n jgn x jawab okkkkkkkk
kenapa dgn korg ni....korg x percaya yg aku buat entry
ni erk?????
hahahahahahahahahaahah
alah x pew...meh sini aku nk bagi tahu korg semua mcm mana aku buat
entry ni.....
boleh!!!!!!!!!!!!!

alah,,,,pada 2 ary lepas ad org tnya aku dekat gmail aku
tntng semua biodata aku.....
mula2,,,,mmg rezak betul aku sbb aku pun x thu mcm mana
nk buat entry ni!!!!!!
kesian kn

sebenar nya yg buat entry 2 adalah aku tpi yg byk sumbang kn idea byk adalah
seorang kakak sem 3.....
di lah yg bylk tolong aku dalam blogging ni......

kan aku dah bagitahu yg
before you judge me,get to know me .
^i am addicted to blogging ok .
~LOVING IS WONDERFULL~

huhuhuhuhuhuhuhuhuuuuu
kn aku dah bagithu kn.......
heheheheheheheeeeeee

akak 2 lah yg byk beri sumber inspirasi kt aku tntng
BLOGGING ni
sebenar nya akak 2 ckp....

nk buat blog ni,,mesti ad feel......
kita ni sebagai blogger kene lah hibur kn aty pelanggan byk gitu......
kita mesti luah kn perasaan kita dgn lebih baik n lebih teliti.....
kita mesti tahu reaksi org yg baca blog kita!!!!
seronok,happy,sedih n mnyedih kn
kan,kan,kan,kan

sebenar nya baru aku tahu yg kita ni mesti lah ad fell masa nk buat blog ni...
baru lah org lain akn rasa lebih seronok pada blog kita nbaru lah ramai yg akn 
follow blogger kita nnti!!!!
betul.........

ermm,,,pasal soalan yg mula2 owww......
akak aku yg byk bagi contoh2 nya.....dia bagi aku cara kita nk buat blog kita jadi
menarik dibaca org lain......

pasal biadata owww,,akak aku r yg ajar.....
pasal lm bahasa america owww
aku guna kit cat.............
kalu nk kira2,,,,,iezya r yg byk tolong aku buat ea....

x ingt nk bagi tahu,,nama akak aku Akak iezya...
semua yg ayt kt ats owww,,adalah idea dia cuma aku bagu jew nmpk menarik ckit untuk dibaca
....
1 agy,,,yg kt bawah lps jew dari nama 
NUR FARHANA IZZATI BINTI ZAKARIA
adalah idea aku.....

hehehehehehee
alah,,,,wan r yg byk tolong aku lm bab ni!!!
ALHAMDULILAH
sbb aku dapat dorg semua
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!















No comments: