Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

INDAH NYA CINTA!!!!!

<(RiE_HaN)>

Assalaimuailaikum...........
ap yg akn berlaku erk kalu aku mmberi salam kpd semua umat islam....
adkah dorg semua akn mjwb salam aku ni.....adakah dorg semua ingin kan pahala dari seorang hamba yg lemah ni.......
ap lh yg nk terjadi erk kt semua umat islam..knpa semua nya amt pntngkn diri sendiri,,,,
knpa semua org berlagak pndai untuk urus kn hidup dorg..klu xpndai buat lah cara x pndai ni x......
masih nk berlagak lagi..ilmu ni masih byk lagi yg belum kita pelajari..hahahahaha..
ap yg aku mngarut mlm2 buta ni...ap nk jadi au dgn aku ni...

aku bkn ap..aku sebenar nya bowink gilew......
hp aku x berbunyi lngsung sjk semnjak ea.........
aku ni x layak erk untuk dia....salah aku erk???
hahahahaha
mana boleh,,,aku nk kn yg terbaik jew...aku kew yg selalu salah ckp...bese nya dia yg pujuk aku tpi sjk smnjk ea terbalik plk.....dia plk yg ngajuk lebih......aduh?????
aku ni kot yg pntngkn diri sendiri....selalu jew nk mngajuk ngan dia....x hargai perasaan dia.....
ap lah,,,,,klu salah aku ap ssh nya ckp n bagithu kt aku op...
hahahahahahaha
hah tgk,,,,masih nk berlagak lagi ameer ni..kn pnyepak bin terajan kn dapat....

aku sjk smjk ea mmg x thu nk buat ap dah kt hp aku owww...sakit jgk aku tgk hp owww,,,,,,,rasa nk sepak2 n pijak2 jew hp aku oww,,,kn aku sepak kn mnngis plk kn..hahahahahaaaa
apalah op......mcm mana erk dgn DRAGON BALL
ap plk ni,,nk mngarut plk dah.....huhuhuhuhuhuhhuhu
selalu jew nk ngarut......x boleh kew berhnti dari sikap mngarut ni.........
huhuhuhuhuhu,,aku kn suka mngarut.....

ary ni aku nk buat pnjg gilew gitu kt blog aku eyy....bia skit gitu mata kpd sesiapa yg
baca blog aku eyyyyyyy
hahahahahahahahhahaa
jahat ngat aku...alah,,bkn jahat mana pun tpi ad r jgk baik nya..........
klu nk kira aku ni mmg baik lah...baik sangat2 ok..korg oww yg x baik......
hahahahahahahahahahahaha
aku kn,,,huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu
alah,,aku juz gurau jew lah........aku x thu nk buat ap sjk smjk ea....
nk mesej rasa mcm lain gilew...x thu knpa...
dah lama hp x berbunyi......
klu dulu kn pkul 10 jew mmg aku berlari r tgk hp aku oww ad 
kew x mesej dari dia..hahahaha
alah,,,bkn nk tipu k tpi mmg betul.....mmg aku semngat jew klu kul 10.......

aku akn siap kn semua kerja aku sebelum pkul 10...aku akn target masa kul 10 oww
untuk dia..hahahahaha
alah,,bkn ap!!!!!
nk kn privacy jew...ke gane..........
huhuhuhuhuhuhuh,,,lololollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
hahaahahahahahahahahhaahahhaa
so ap yg aku rasa nk buat aku akn terus jew buat........
buat jew sampai aku rasa aku dah x betul dah........
hahahahahahahahahahahaa

aku rasa kn blog aku ni lebih byk suka r ddari serius kn,,,,,,,
awok2,,jgn ketwa r.....i like it ok......
ADUH.....
ana ooooo ana oiiiii
ana ooooo ana,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments: