Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Hidup ni kn bez klu semua nyer dpt

huahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuaah
poyo jew kn tjuk ni.lntak lh ap yg korg nk ckp
tpi2 kn aku nk cm ni lh klu blh......

Pelan Tindakan Saya

Saya MOHD AMEER SAFRIE BIN KAMAL yg sihat tubuh badan dan fikiran,berjanji untuk mencapai pelan tindakan berikut demi masa depan saya.Pelant tindakan saya adalah seperti yang berikut:-

1)Akan melanjutkan pelajaran di tempat yang paling tinggi
2)Akan bekerja dalam bidang Kejuruteraan Eletrik
3)Akan membeli barang keperluan sendiri tanpa guna duit Mak Ayah
4)Akan berkahwin dengan Nur Farhana Izzati Binti Zakaria
5)Akan menjaga keluarga sendiri dengan lebih baik
6)Tidak akan terpengaruh dengan rakan yg bermasalah
7)Tidak akan berputus asa
8)Tidak akan mementingkan diri sendiri
9)Tidak akan membiarkan orang menengis disebabkn saya
10)Akan berusaha untuk mncapai yg di atas


No comments: