Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Kul 4.30 sudah

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sedih nyer aku kena marah di dia.patut kew aku kena marah....aku buat slh ap erk...
aku ad buat salah ke??????????????
hahahaaaahahahaaaa
yew,,,,slh aku lh 2 kot

hai kpd si dia.ni sejak bila ni tulis nama T n Abg ni kt blog ni.x pernah2 pun.....
bia betol.............ad ap2 yg x kena kew kt dunia ni smpai semu nyer dh nk berubah,,,,,,,,,,,,,hiiiiiiiiiii
one chers 4 one knight........haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zaman ragby akn berlalu suda................kena mrh lh sedih ni...........
ase sebak di dada...................mula2 menengis tpi tgk2 upen yer mata masuk habuk r.........
hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa
gurau jew lh.............................heeeeeeeee
i like it..................mana ad abg ckp yg bkn2.......nk kew kita kena tindas nnti klu ckp mcm yg T nk...xde pape lh.mmg xde gaduh nyer.............jgn nk bmbng r.............cyes xde pape............mmg xde pape....abg dh block dh dia n xde pape k.......................abg dh x kn ambik thu dh....................
tenang k...........................jgn nk mrh2 dh n cukup2 k........psl fb mnx maaf k..........mmg xde niat pun nk bkk tpi laptop ni mmg dh di format utk bkk fb abg dgn T n blog............
jadi secara tdk lngsng mmg lh abg akn bkk jgk fb T........
SORY.....abg ase dh xde pape nk dicerita kn kot....2 saja lh utk ary ni...............................




mata2 jom kita tidow....dh lwt dh ni................kn aku dh ckp xdi jgn tidow lps mayam magrib.kn xley tidow.yg ko degil ngat 2 kenapa......hahahahahaaaaa
kn aku dh ckp
dh kantoi suda......dh2,,,jom kita pi mndy2 n minum air kew n buat ap2 sepatut dgn nyer..........semu keje aku dh siap sh.ap lagi keje yg perlu aku buat erkkkkkkkkk
ap lagi keje yg perlu dibuat utk puas kn aty............fuh lamak
romate sblh main poker jew dari xdi.....main nape au cm judi jew aku tgk...............
ase nk main tpi x pndai.....hahahahahaaaaaaa
bila lh aku pndai main mnda 2........
aku tgk cm bez tpi x r bez cm main game kegemaran aku
hhahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
MSP dh pnggl aku utk buat training tpi aku ase mls nk trun agy.....
ase beraT lagi kaki ni.aku ptt turun kew............
edh lh rcp ad oral...........................................dh lh mng dpt plk cek....hahahahahhaaaa





No comments: