Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Cikgu

<(RiE_HaN)>





                        Assalaimuailaikum,,,,hehehehheeheee
Lama kn x bertemu di dlm blog ni...
Rindu mya aku pada mu...aku rindu gilew pada blog...bkn ap...
Broadband aku roasak sekejap n perlu di repair,,,,,so
Aku hnya tulis lm microsoft jew dulu n then aku akn copy paste jew..aku mls lh nk buang tabiat aku pada blogger..aku thu korg semua rindu kt aku op....kew gane....hehehehehehehehehehehhehehehehehehehehehhehehehehehehehehehehehhehe
Mmg terbaik.......tgk
Betapa byk nya aku suka pada korg semua...aku bkn ap...happy kot.......hehehehe
Msty korg semua tetnya kenpa aku x bkk fb op....
Hehehehhehehe
Alah,,,sorg r kwn2 aku sklian..aku nk kurg kn ket bkk fb sjk 2 mnjk ea...mintak maaf kepada sapew yg baca ea atau yg add aku kt fb.......
Alah,,,,,Ameer thu kak ieza msty baca op blogger amr ea....huhuhuhuhuhuhu
Amr thu nya.......jgn mrh k...bkn ap x bkk fb oww..amer ase mls ket nk bkk sjk 2 mjk ni...hehehehehe
Amr mmg mcm ni....skli ckp x kn tarik nya......
Sory k pada kwn2 aku sklian.........aku rindu r pada korg semua.....
Aku rindu pada
ENCIK HEZNAN
ENCIK PUTRA
ENCIK YUSOF
PUAN MARINA
PUAN SHARIFAH
PUAN SITI ZULIA
N
The most important in the world:
USTAZ

Mereka semua adlh lecyure aku...byk tolong kami jikalau
Ad ap2 masalah
Enth dpt jmpa atau x au thn hadapan..
Hehehehehheeheeee
Mintak2 jumpa r untuk ajar kami lagi k........
Amin
Kami selalu mndoakan kesejahteraan lecture2 kami....
Kami x kn persiaakn ilmu2 yg telah dicurah kn...dri x pndai kmi tlh jadi pndai....kami hrp imu yg di ajr x kn hilang dri kepala otak kami ni,,,ni dh berapa lama dh kami x mngamal kn ajran cikgu..
Enth ingt atau lupa au...
Enth2 masuk2 thn dpn kita org jdi blur....
Hahahahahahhahaa
Sbb cikgu lh kls kita org mnjadi kls terbaik antara jabatan,,,,,
TERIMA KASIH CIKGU2 KU
Akn ku kenag jasa2 mu smpai akhir hayat,,,,,
X kn kami lupa jasa2 cikgu.....

No comments: