Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Khamis

<(RiE_HaN)>


assalaimuailaikum.......ary ni ary khamis bersamaan 1/12/2011...
boleh r nk dita kn lawa
tpi x r lawa mana berbnding tarikh keramat aku.....
heheheheheheheheheheheeeee
kenapa erk,,,,hijau dan biru jadi pertaruhan utk hubungan....kenapa erk....
bodoh nya aku ase klu mnda ni jadi taruhan untuk hubungan...klu gitu ramai yg
akn jadi bodoh sbb main mnda2 ni...

aku ase mmg x ptt nk slh kn kerajaan yg buat hijau dan biru ni tpi 
sbnrnya kita kena slh kn diri kita sndiri sbb terlalu taksub dgn hijau n biru ea...
bayaha nya
kadang2 aku takut memikir kn nya.........
sebenarnya kita x pyh nk pk2 mnda2 ni...xde motif agy kita nk plih sapew jadi ketua kita......
jgn lh sbb mnda hijau dan biru ni sebuah hbngan akn trputus mcm 2 saja.....
heheheheheheheeeeee
aku bkn ap....
aku sajew jew nk lps perasaan......
kalu lh Nabi kita tgk kita mcm ni yg mngamal kn kosep
penting kn diri sndir tntu mnngis Nabi kita.....entah2 Nabi kita mnngis dop thu melihat kita mcm ni........
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments: