Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Ary Yg Happy

<(RiE_HaN)>


Hai semua,,lama kn aku x tulis ap2 di lm blogger ni...
Bkn ap,,slma 2 3 ary ni aku sngt bz melayan kerenah2 tidow ku lm bilik ku yg lawa n wangi owww....
Hahahahahahahaha

Aku sebenarnya terlalau letih sngt smpai x smpt nk cerita kn ap yg berlaku terhadap diri aku n si si....mcm ni lh aku nk cerita kn

Bismilahhirohmanirohim.....
Tgh aku bermain skype dgn ana,,ana mngatakn nk berjmpa dgn aku n dia dh ckp dh dkt Mak Cik N Pak Cik beliau.....
Fuhhhhhh
Sapew yg x epy kn...beleh r aty aku ni terubat setelah sekian lama x berjmpa dgn ana...aku bkn ap..aku rindu sngt2 kt dia...
Aku selalu berdoa supaya aku akn dpt jgk berjmpa dgn dia pd 1 ary nnti......mgkn Tuhan dh mkbulkn doac aku kot....tiba lh masa kami bertemu di bndar KUANTAN....

08/12/2011
Hahahahahahahahahahahahahahaha
Tarikh keramat untuk kami bertemu di bndar KUANTAN
,,,,,,,,,,,,,
Aku bgn awl n x silap aku bgn pkl 8 pagi n aku col sepupu aku untuk memastikn yg dia dh bgn....
Tpi kn aku col punya col tututututututut
Dia baru bgn tidow...rezak nya aku apbila dgr nya...tpi x pew lh,,,
Klu xde dia sapew plk nk tmm aku,,aku suh dia cpt2 siap n then aku suh yew mkn ckit untuk perut nya....hahahahaha

Lps jew aku col yew aku pun pns kn kuali untuk masak nugget...
Masak punya masak smpai x sdr yg dh garing gilew..hahahhahahaha
Mgkn tkjub sngt kot nk jmpa ngan ana owww.....
Lps jew basuh muka aku terus jew hembat nugget ..bez jgk lh nugget aku ni op....
Ni jew lh cara untuk masak n mkn pew ad kt umah..huhuhuhuhuhuhuhuhhu
Aku pun setting baju n seluar ap nk pkai erk untuk jmpa dgn ana pd kli pertama ea.....mula2 aku try pkai bju kemeja tpi nmpk hudoh plk,,,aku pun hembat baju PLAYBOY n then aku hembat seluar JEANS....
Lps jew setting seluar aku aku mndy dgn rush...aku gosok2 gigi n sabun2 bdn n sympu2 ket...

Nk wangi lh katakn,,,hahahahhaa
Terbaik!!!!!!
Lps jew mndy aku terus pkai deodarnt n then ltk bedak kt bdn n pkai baju n seluar n then ap lagi klu x pkai minyak rambut...hahahahhaha
Mmg terbaik!!!!!

Lps 2 sepupu aku n kwn yew pun dtg....
Aku pun naik bas .....
Fuh,,knpa lh aku rasa yg bas ni gilew2 lmbt...
Klu naik moto mmg dh lama aku smpai....

Lps jew smpai,,aku pun terus pstu ana pun mngatakn yg ana ad kt ECM iaitu EAST COAST MALL....
Alamak,,aku plk x ingt ianya berada di mana..hahahaha

Lps 2 aku dgn aty yg malu nya aku ckp jew kt ana yg aku x thu kt mana ltk nya.....
Malu nya aku!!!!!!!

Lps 2 aku ckp plk kt ana yg ana msty dtg kt Megamall jew lh....
Ad jgk aku ckp yg ECM jauh....
Lps 2 aku dpt thu yg ana dihantar olh Pk Cik nya....
Hahahahahahahhahaha

Lps 2 aku dpt thu yg ana ni berada kt MEGA...aku suh ana cari pokok krismes tpi ana plk wak mabuk yew dgn mngatakn x jmpa pokok 2,,,x nmpk lh,,,ap lh......hahahahahaha

Lps 2 aku ckp agy kt ana turun jap kt mula2 yg ana masuk n n jmpa kt mnda2 yg gantung2 owwww....
Cerdik tol yew ana ea sbb yew x turun pun n aku baru jew nk turun n ana pun ckp yg yew ad kt dpn aku tpi sungguh aku ckp...aku mmg x nmpk mana ana...mmg tol x nmpk ana kt mana.....
Tpi 1 jew aku suka..ana ckp nk dtg kt aku n then aku col yew n then yew plk ckp yg yew ad kt belakang aku...hahahahhaha
Aku pun gi...
Fuhhhhhhh
Aku tgk ana,,,,hahhahahahaha
Mmg x dpt nk ceritakn lh mcm mana perasaan ni tpi aku x dpt nk luah kn...
Gembira gilew2

Lps 2 ana bercakap yg aku kena jmpa dgn Pk C ik lu...
Alamak,,,nk jmpa mcm mana lh dgn pakaian aku mcm ni ea....aku punya takut smpai aku rasa aku nk beli baju untuk tukar.......

Tpi apakan daya Pk Cik plk col ana yg Pk Cik dh nmpk kami berdua....
Kami pun mula lh jln2 mcm org yg x thu ap2 n bercakap tntng topik ap dh...
Aku dh mula lupa nk ckp tnntg ap.....hahahahahha

Huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuu
Lps 2 kn aku ckp kt di
(ana,,jom r kita tgk wayang op)
Ana pun ckp boley r tpi jgn citew thiriller...
Hahahahahahahaha
Tgk punya tgk
Korg nk thu x citew ap???
Citew OMBAK RINDU terus...hahahahahahaha
lps 2 beli r ket makanan ap yg ptt untuk masuk nnti...masuk punya masuk bilik plk x thu nk masuk yg mana???
Hahahahhahaha
Mana lh aku thu
Frst time aku masuk tgk wayang kt Mega
Kt tmpt lain aku tgk r.......

Aku pun tnya r brother 2,,,di pun ckp yg kami kena masuk nilik nom 1 asenya..hahahahaha
Bilik pun dop jmpa.....lps masuk,,,kita org duk main2 lop lm bilik gelap...cm org bodoh dibuatnya...sapew nk gi dulu lh.....malu lh...2 lh...
Ni lh...ap2 lh...hahahahahaha
Aku mmg suka gilew2 tgk perangai ana owww....
Tutututututututut
Kami pun masuk lh kt dlm oww n seet kami adlh di tepi sekali.....tpi syg kn ana op sbb citew kita dh mula dh beberapa minit sbb kita main gurau lm bilik glp....hahahahaha

Lps tgk jew wayang kami pun solat lh.........kami solat kt bilik solat di Mega....HAHAHAHAHAHAHAHA
Lpa 2 kn kami pun jln2 r sbb masa yg kami ad smpai kul 4.30....

Aku pun beli r ap yg ptt untuk ana owwww...
Alah ana,,ku thu dirimu mmg nk semua 2 tpi dirimu malu kn nk mngatakn yg dirimu nk kn bnda2 2......
Alah,,,ana x yah lh nk malu2 k.....abg ni mmg mcm ni.....
Duit klu disimpan xde guna jgk kn....
Tol x???

So baik belanja ap yg ptt.....
Antara aku yg plg syok sekali adlh masa aku dgn ana gi beli tudung owww....hahahahahaaaaa
Wak malu2 tol....
Hiiiiii,,hudoh lh wak malu2 k.....ad fhm......
Lps 2 kn kami mkn KFC....hahahahahaaaa
Yg sdp nya masa aku tnya ana kt mana nk beli mknn ni...ana plk ckp yg ad ats bumbung.....
Ooooo
Pndai yew kamu bergurau dgn abg..hahahahahaha
Terbaik!!!!

Lps 2 kami cari gianat untuk beli buah tgn ckit untuk diri masing2.....
Lps 2 masa nmpk nya dh ckp dh
Aku pun berjalan rv dgn ana smpai ke TERMINAL MAKMUR....
Maaf yew ana sbb abg,,T jadi hitam....
MAAF Yew....

Lps smpai jew,,aku pun duk r dgn ana kt terminal cm org bodoh..kami smbng2 n asmbil gmbr sikit,,,,hahahahahaha
Terbaik!!!!

T,,terima kasih sbb snggup bersusah pyh dgn abg....
Kita tlh sama2 tempuh pelbagai cabaran untuk berjumpa...
TERIMA KASIH T
Abg pun nk uckp kn terima kasih sbb snggup tmm abg pusins2 1 MEGA......
Terima kasih untuk wak muka malu2 owwww.......
Terima kasih untuk temam abg tgk movie OMBAK RINDU......
Terima kasih sbb terima brg yg abg beli untuk T......
Terima kasih sbb jln sama2 untuk ke terminal.......
Terima kasih sbb sembang2 dgn abg sgn begitu lama......
Terima kasih sbb bagi abg peluang untuk lbh mengenali diri T......
Terima kasih syg



MOHD AMEER SAFRIS BIN KAMAL
NURFARHANA IZZATI BINTI ZAKARIA
RIE_HAN
AM_NA
RY_AN

No comments: