Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Exam Cm Perghhhhh!!!!!!

<(RiE_HaN)>

Bia lh aku ckp op lm blogeer ni op.....fuhhhh
exam aku mmg cm gampang.....
mmg terbaik r...ase nk menngis pun ad.....
tpi nk buat mcm mana,,mnda dh lps so aku kene r terima nya dgn aty yg terbuka....
aku x terkilan sebenar nya dgn pointer tpi aku terkilan 
sbb aku kene repeat.....
mmg aku rasa sedih gilew r.....
Tekno plk 2....
aku rasa aku mmg dpt jwb tekno masa final....
mmg aku ykin aku dpt jwb r....
tpi knpa ea keputusan aku untuk Tekno x mnjadi...
aduhhhhhhh
pening kepala aku duk mikir mnda2 ni.....
aku kena repeat kew????
malu nya aku!!!!!!
nk buat mcm mana pun aku dh x reti,,nmpk pd gaya mmg aku kene repeat r....
alah ameer,,
terukan sahaja perjuangan mu ameer oiiii
aku thu ko blh laku kn.....
yg pntng

D.U.I.T

FUHHH,,,,,aku rasa nk mnngis pun xde guna jgk..keputusan ttp cm cibai jgk....
cm sial...
aduh,,nape au slh aku.......
Ameer,,klu mu slh kn diri mu
itu bermkna mu slh kn yg Di Ats....
aku xbkn nya nk slh kn tpi akku cuma rasa terkilan n klu ley aku 
nk thu sbb ap aku ley kene repeat owwww
aku nk thu jgk......

aku rasa aku dh kene lps kn semua jawatan aku dh...
aku mls dh nk pk2 psl mnda2 ni..
muktamad
MUKTAMAD!!!!!!!

No comments: