Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

HP X BERBUNYI DAH.............

<(RiE_HaN)>

Assalanuailaikum.........
hai kpda semua kwn2...aku rasa dh lama betol aku x updates status aku eyy.....
mgkn aku akn buat pnjg2 gitu n bia korg semua rasa nk muntah baca blog
aku ary ni.......hahahahahahahaha
aku bkn ap,,bkn nk bls dendam ok tpi aku nk cerita byk gitu tntng ap yg
berlaku selama thn baru ni...
masih belum terlmbat kn nk ucap 
SELAMAT TAHUN BARU YG KEW 2012!!!!!!!

ary ni aku nk serabut kn blog aku dgn cerita aku dgn si dia.....
aduh,,ssh betol bila couple ni kn.....
byk betol cabaran yg aku dpt.....
aku ni kew yg x sabar dlm tempuh cabaran ni......

sambil melayan lagu sambil updates status ni mmg aku rasa TERBAIK......
sjk semenjak ea aku selalu rasa bosan.........
mgkn aku dh lama simpan hp aku lm almari kot.....
aku plk yg rasa takut nk hantar mesej dulu kt ana oww.....
x thu knpa.......ni salah aku kew........aku ni betol2 xde timbang rasa kew terhadap dia.....
aku kew yg salah dlm hal ni.......
nmpk nya memeg aku kot..lm fb pun ana ckp ni salah aku......
aku yg salah erk???
aku yg xde timbang rasa erk???
aku ni xde hati perut untuk terima kesalahan org lain erk???
aku ni selalu x maaf kn org ea??
aku rasa selama ni mmg aku dh berlembut poun dgn ana owww
ana oww yg janji tpi x tunai kn,,,,,,,
klu mcm 2,,baik x pyh berjanji dgn abg...bkn ssh pun.....
ni lh org ckp janji melayu kn...........

aku bkn nya nk geram sngt tpi aku mmg x boleh nk buat ap2 dh kot......
mgkn dgn cara berdiam diri lbh baik kot.......
sapew yg ckp dgn berdiam diri lbh baik...........
ana yg ckp ok.....
ok lh,,,ana ckp mcm 2 erk...xpew lh lh kalu mcm 2.....

susah erk nk abis kn kredit sedikit pun........alah,,,mcm abg x thu T ad mesej dgn org lain kn selama kita x mesej.......hahahahahahahaaaa
mcm mana boleh thu erk????
hahahahahahahahahahaha

knpa T x ckp T guna nom kak lia.......
x ckp pun yg T guna.....
rahsia erk...................
ap au nk buat.........nk buat ap erk???
nk tidow kew atau terus menaip ea..........

aku ase dah bosan plk dgn gaduh2 ea.....
wak skit hati aku jew tpi bila tgk hp teringat kt dia plk..............
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
rezak nya aku...........................

mana nya 
NUR FARHANA IZZATI BINTI ZAKARIA 
dh betol2 hilang erk????
hilang ke mana erk????
boleh abg thu!!!!!!

T ni dah mcm sahabat abg samapi dunia dan akhirat....

╔═════════๑ ƸӜƷ ๑ ❤๑ ƸӜƷ ๑ ═════════╗
ƸӜƷ Bersahabatlah Hingga Ke Surga ƸӜƷ
╚═════════ ๑ ƸӜƷ ๑❤๑ ƸӜƷ ๑ ═════════╝
ღ❤ღ


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


السلام عليكم ورحمة الله و بركاته


Siapa orang yang kita cintai ?...

Siapa orang-orang yang paling dekat dengan kita dalam menelusuri hidup ini ?...

Siapa yang menemani langkah-langkah hidup kita ?...

Orang shalehkah dia ?...

Mengajak pada kebaikan dan keridhaan Allah kah dia ?...


Duhai indahnya.
Pertemuan yang sangat mengesankan dan penuh kegembiraan. Mari kita mulai dari sekarang. Bersahabat dengan orang-orang yang mendekatkan kita pada ridha-Nya...

~ ♥ ~

Hamba ﷲ     ♥

♥ ♥ '♥ '. ♥ '♥ '. ♥ ' ».................. ♥
.............. ♥♥

Ya Allah ... Di perjalanan yang entah dimana ujungnya ini, seringkali godaan memburu ..., Keimanan menjadi lesu, hati dipasung nafsu dan di ketika lain pula keinsafan bertamu. Penyiksaan membelenggu, jiwa dan raga bagai di palu. Keberadaan kami nyata dihadapan-Mu. Dan keadaan kami tidak tersembunyi dari-Mu. Berilah kami hidayah dan cahaya untuk sampai kepada-Mu. Dan teguhkanlah kami dalam pengabdian kepada-Mu. Ya Allah rahmat dan kasih sayang-Mu kami rindu.

____________@_______@ @_____________
_____________@@__@_@@@____
________
_____________@__@@_____@__
_________
____________@@_@__@_____@_
________
___________@@@_____@@___@@
@@___
__________@@@@______@@_@__
__@___
_________@@@@_______@@____
__@____
_________@@@@_______@_____
__@_____
_________@@@@@_____@______
_@_____
__________@@@@@____@______
@______
___________@@@@@@@______@_
______
__@@@_________@@@@@_@_____
_____
@@@@@@@________@@_________
_____
_@@@@@@@_______@__________
______
__@@@@@@_______@@_________
______
___@@_____@_____@_________
_________
____@______@____@_____@_@@
________
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_
___
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_
_
____@@@@@@@__@@______@@@@@
__
____@@@@@_____@_________@@
@____
____@@_________@__________
@________
_____@_________@__________
__________
_______________@___________________

~::* Kamulah Calon Imam Ku *::~

Aku tak tau,siapa kamu?
Aku tak tau,apa isi hatimu?
Yang aku tahu,kamu telah tertulis dalam Lauh Mahfudz ku,,
...
Andai benar diri ini,
Pemilik tulang rusuk mu
Benarkah kau mampu,
Tuk jadikan aku sebagai makmum mu?

Wahai engkau Calon Imamku,
Aku kan percaya Cinta mu
Bilamana kau Cinta pada Rabbi mu
Aku kan yakin akan Cinta mu,
Bilamana kamu kukuhkan Iman dan Taqqamu pada Allah mu

Jangan tanyakan pada diri ini
Akankah aku Cintakan kamu?

Tanyakanlah hatimu
Bilakah kau mampu membimbing aku?

Ku tak inginkan harta dunia,
Jikalaulah di akhirat ku merana

Ku inginkan keteguhan Iman dan Taqwa mu
Karena ku yakin,dengan Ridha illahi,
Kamu kan mampu membimbingku kedalam Indahnya hidup menuju Ridha Illahi



T tahu alasan mengapa Allah mencipta JARAK antara kita?
Kerana Allah ingin kita saling MENDOAKAN...
... dalam jauhnya pandangan sekalipun...

T tahu alasan munculnya kantung pada mata?
Untuk membiarkannya terpejam..


. Dengan kelebihan yg T ad, T tidak pernah mencoba menarik perhatian kaum Adam n kadang2 jew ad  ok..hAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAH, termasuk juga diriku. Sungguh beruntung seorang LELAKI bisa menjadi PELINDUNG dihati T dan istana kecilmu yang penuh barokah, Aamiin insyaAllah. Sunggu abg ckp yg abg merasa beruntung kerana dapat mengenal T, sekalipun skg  abg hanya bisa mengagumi T dalam diam. Smuanya akn abg serahkan kepada Allah, karna abg yakin Dia maha tau yg terbaik buat hambanya. ^^



Ketika harapan dan keinginan kita tak sejalan dengan kehendak-Nya maka pilihlah SABAR dan RIDHA sebagai hiasan diri karena apa yang baik menurut-Nya pasti baik menurut kita.. “...Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal itu amat baik bagimu dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu. Allah Maha Mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui.” ( QS. Al Baqarah : 216).
Kuncinya adalah perbaiki diri sehingga kelak Allah memberi jodoh yang pantas untuk kita.



Ni h saja catatan umtuk aku ary ni......ada jgk yg aku copy dari seseorang yg aku anggap

seorang kakak......



YG IKHLAS 
_mohd ameer safrie bin kamal_
_nur farahana izzati binti zakaria_

-moga hubungan kita tidak akn dicemari oleh godaan syaitan-





No comments: