Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

Betapa lama nya???????

<(RiE_HaN)>

Sejak semenjak ini aku merasakan yg hari aku yg mndatang ini amat lah lama sngt smpai aku rasa dah naik bosan lah........ Kenapa semua ini berlaku?????
hahahahahahahah,,,,,,,,,mood untuk koya dulu sekejap.......

Assalaimuailaikum para pmbaca sekalian.........lozzzzzzzzzzzzz
bertemu kita kembali di laman blogger LOVING IS WONDERFULL....
Aku nk ucap kan ribuan ampun sbb dah lama x menulis dalam blogger kesayagan Ameer dgn Farhana ea......Bkan ap,,semua org bz...maklum lah x lama lagi nk kahwin!!!!!!
hahahahahaha,,wah2.....koya berbenar yew kamu ini amr oiiiiii
Tolong lah jgn nk perasan......:P
Aku bkn nk perasan ok tapi itulah hakikat nya.......................:P :P :P
Hidup ini kan tanpa seseorang di sisi sapew lah kita op???? Betul x?????????????

Aku nk mula dari mana erk blogger aku ni.....Mcm ni lah,,aku mula blogger aku ni
mula dari aku stop blogger aku smpai lah hari sekarang.....................Boleh????????????
Biar terbeliak mata korg semua baca yew.............

Aku pun x ingt mana jugak so aku hnya akn cerita ap yg aku ingt jew.....Bereh??
huhuhuhuhuhuhu,,,,,,,,ok lah....sekarang ini aku nk cerita tntng xcident................jap ea,,,,tgk gmbr dulu yew!!!!!!!!!!!



hahahaahhaha,,mcm ini jew yg tgl untuk motor aku selepas aku excident di Melaka.......
Mula2 aku,mijan,wan,izat,zul,mirin,mahzuz,ikhwan bercadang nk pi kew Pasar Malam di Melaka.......Kami pun naik lah motor kami dgn 1 org 1 biji.......Dah mcm konvoi lah plk kan.........
Jalan apbila waktu malam mgg lain berbenar rasa sbb aku rasa mcm x prnk lalu jew tapi kita org go on jgk sbb rasa xde pape............Kita org jalan smpai lah kita org berjmpa dgn 1 motor legend biru duk main tepi kami......hahahahahaha
Aku pun rasa mcm rezak jgk dgn motor 2,,,duk main tepi kami mcm nk ajak race jew.....Pastu aku dgn mijan pun blow ekzos kami pastu perlumbaan kami pun bermula....Aku dgn mijan dah tgl kn motor legend 2 jauh ke belakan........Kami bersorak keriangan.....Pahtu kami bawa motor dgn slow n then enth mcm mana entah aku tertiba masuk longkang....Jalan ptt nya belok ke kiri tapi aku terus....Hhahahahahahaaaa,

Aku terus dimasukkan ke hospital,,,,,Kwn2 aku lah yg bawa aku ke hospital,.........Aku dihantar ke hospital Besar Melaka.......Kli pertama aku naik ambulans dgn siren nya berbunyi........Dah mcm anak raja lah plk............hahahahahahahahahahahahahahaaha

Aku dikenakan jahitan sebayak 4 jahitan yew.......Fuhhhhhhhhhhhhh,,,teramat ngilu......
pahtu kaki aku sedikit retak.........Hhahahahahahaha
Pastu x lama kemudian,,,,kwn aku iatu mijam plk yg excident.........HAI,,,RAMAI BETUL YG XCIDENT.............

hahahahahaha,,kisah lama bia lah ianya berlalu pergi.............

2 jew lew yg dapat aku cerita tntng xcident.....2 baru jew xcident x agy gaduh dgn minah busuk aku 2 iaitu NUR FARHANA IZZATI BINTI ZAKARIA..........................
Minah 2 suka sngt lah cari psl dgn aku.....Kan aku sepak jgk kn.....Mujur minah 2 duk jauh.....Jap ea,,,mula2 korg semua tgk gmbr dia dulu,,,,,,,,,,,,,Baru syok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                      *muka cuak Hana Anna.......hahahahahhahaha
Ok lah,,,kita akn mngumpar minah ni plk yew.......Minah ni nama nya Farhana.................. Baik org nya,,kecihk org nya,,,,pemurah org nya,,,cantik org nya n yg plg pntng dia lah yg perempuan yg dapat curi hati aku........aduh,,,berat nanang aku.......hahahahahahahaha

lozzzzzzzzzzzzz,,,,,Sejak semenjak ini hubungan kita org dah semakin ok kot walaupun aku ni semakin bz dgn kerja yg bertimbun ats katil aku....Mintak2 x jadi gilew lagi...........
heheehehehheeehehe
Fuhhh,,klu lah dulu selalu jew bergaduh...........Bila dah beraduh rasa malu lah plk nk hantar mesej.....Bahkan nk ucp mintak maaf pun jgn dicakap r....Malu gilew kot.....Alah,,mklum lah,,,,,,,lelaki kan....Sapew xknl dgn ego lelaki.............................

hehehehee,,ap yg aku tahu aku akn selalu berdoa supaya hubungan kami akn terus sampi akhir hayat di bawah perlindugan YANG DI ATAS........................


DOA INI PLK SEMAKIN HARI SEMAKIN AKU BACA SEJAK SEMENJAK NI....hahahahahahahahahahaha
mgkn berhasil kot,,kuasa Tuhan sapew yg tahu?????

Ya Allah, jika masanya untuk dipertemukan dengan jodohku belum tiba YaAllah, maka Ya Allah, aku memohon kepadaMu agar Kau tunjukkan jalan-jalan untuk aku memiliki jodohku Ya Allah.Aku memohon agar Kau tunjukkan aku tuntutun-tuntutanMu yang perlu aku lakukan untuk memiliki jodohku Ya Allah. Ya Allah, Tuhan yang Maha Memakbulkan doa, Tuhan yang Maha Penentu jodoh, Ya Allah jauhilah aku daripada kemaksiatan, jauhilah aku daripada perkara-perkara yang tidak dapat memberikan manfaat, jauhilah aku daripada perkara-perkara yang Engkau murkai dan perkara-perkara yang menyesatkan diriku Ya Allah. Aamiin Rabbal'alamin 


*ini lah hari plg bez!!!!!!!

YOU ALWAYS BE MY FAVOURITE
KEEP YOU IN MY HEART
ARE YOU THE SAME LOVE I
WAITING FOR YOUR LOVE...............

Sedikit memori untuk korg semua!!!!!!!!!!!!!

*dalam pejabat pnsyarah......

*edited by ??????????????????

*adik2 aku....:P :P :P

*kwn2 aku!!!!!!!!!!!!!
*huhuhuhuhuhuhuhuhuhu,,,my friend!!!!!!!
hahahahahahahahahahahaha

Aku habis kan blogger aku untuk hari ini dgn kami berdua..............
SEKIAN,,TERIMA KASIH
*ORG LAIN BERGEIX,,,AKU PUN NK JGK*

(HANA ANNA)

(AMEER STICK)(RAJA CHINTA)









No comments: