Click here for Myspace Layouts

Setia DI Hati

~ Rie_Han ~

lozzzzzzzzzzzzzzzzzz,,,,CINTA,,CINTA DAN CINTA!!!!!!!!!!!!!!!!
      CINTA ea,,,,hahahahahahahaha
nk ckp psl CINTA,,hai,,topik yg mnyusahkan......Merunsingkan.....Sakit kepala...Sakit hati!!!!!!!!!!!

    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,,,,jap2,,,,
                       Assalaimuailaikum pembaca sekalian,,,,,,,hai,,dah lama betul aku x coret ap2 kt blog ni,,,
bila aku bkk jew blog aku ni aku terlihat seseorang dah mncoret sesuatu kt dalam blog ni.....
mgkn copy n paste kot
tol kew???????????????
lozzzzzzzzzzz
sory to say k.................dah terlepas ckp...opssssss
ap bnda yg aku nk ckp aku pun x thu,,yg pntng aku nk mngarut jew dlm blog ni smpai ase nk termuntah.................................boleh kn??
aik,,ad org ckp x boleh lah!!!!
aku nk tahu sbb boleh x???
alah,,,korg baca lah k,,,,jgn lah mcm ni.....baca elok2 ap yg aku nk tulis ni...............
mana erk org kesygn aku ni,,,dah lama x berjmpa kn??
dah lama x dgr kabar???
dah lama x nmpk muka kan??
x rasa rindu eay?????
kew dah jmpa dgn org lain ni???
kew mesej ngan org lain???
kew dah mula chat dgn org lain???
kew dah mula padam2????
byk nya pertnyaan,,,,,,,,,,,,,,,,
sory r,,xde topik nk dibincng kan!!!!!!!!!
knpa ea hati aku ni rasa lain jew.....rasa mcm si dia dah hilng....
dia 2 dah hilang........aku rasa dia buat ap yg aku x suka r....
aku x prnh pun rasa mcm ni sejak semnjak ni tapi hari ni aku rasa lain mcm sngt....
x thu knpa??????????
knpa ni?????????????

mesej ngan org lain ea........................
aik,,,betul kew tnggpn aku ni.....
yew kew???
isshhhh2
xdi bkk yahoo n check nom seseorang r.............
hahahahahahahaaaa
dah hmpir betul nmpk........
lozzzzzzzzzz................
mesej yg baik lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xdi kwn aku dah ajar mcm mana nk check mesej seseorang lah tapi nom yg kita mesej 2 xde r sbb privasi kan,,,,,,,hahahahahaha
lozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
nama plk 2.................hahahahahahahahahahaa

AL-QURAN DIJUNJUNG,,
JANJI TELAH AKU LAFAZ,,,
RAHSIA AKU SIMPAN,,
BERAT SAMA DIPIKUL,,
RINGAN SAMA DIJINJING,,,,
KITA NI SAMA JEW DI SISI ALLAH S.W.T.

aku rasa mgkn smpa di sini jew aku nk check nom 2 yahoo...dah rezak n buat sakit hati......
klu aku jmpa mmg aku ketuk2 kepala jadi senget sebelah.............

*perhatian,,,,ckp jew xnk check...pdhal
ary2 check*
aku rasa aku dah bowink r main fb dgn main blogger ni...........
hahahahaha
aku rasa nk main bola plk..............nak main lempar2 hp lm tong smpah.....
nk ketuk2 lp ni smpai jadi lebam....................
mana au hp aku?????????????
dah lama x tgk....

handphone2,,,kau sakit ea.....x pew2,,,,
klu ko sakit aku bagi ko rest dulu k lm almari 2......esk aku nk pi kuliah ko duk elok2 dlm lamari 2......
jgn mampus tau.......klu nk mmpus pun,,,ikut pndai ko lah........
aku dah x kisah..............:P
 esk nk bawak kew x hp ea.............
nk kew xnk ni..................
nk kew x nk??????????
nk kew x nk????
nk kew x nk??

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bodoh nya,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,aku ckp x pyh......
hahahaha
aku ckp nak lah............
ko sapew nk gngu hidup aku................:P
bowink2,,,,klu ckp sorg2 pun bez jgk...lps tnsion...................

hai,,rasa nk balik umah jew...
rasa nk pin pantai jew............rasa nk mnjerit jew!!!!!!!!!!!!!!!
rasa nk lps kan jew semua yg ad dlm hati ni................rasa nk mandi laut jew...............
rasa nk naik bukit kt tepi pntai se..............
rasa nk balik umah r.........................
bila nak balik ni..................
dah lama x balik ni..................
ase nk pin pantai jgk.................
ase nk jgk pi sana,sorg pun jadi............................................
rasa nk balik umah.....................rasa mcm stressssssssssssssssssssssssssss
rasa mcm org bodoh pun ad...................
rasa macam yg aku nk naik motor n terbg balik sekarang jew................

bila aku nak balik ni..................
bila??????????????????????????????

lalilulaaaaaaaaaaaaaa
lalilulaaaaaaaaaaaaaaaaa
lalulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
assalimuailaikum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: